Pagina's

zaterdag 17 februari 2018

Ma 03/07/2017 52km Telo Camping 220 CZK

Op de camping is geen receptie. Bij aankomst moesten we gisteren naar een nummer bellen, maar we kregen geen antwoord. We hebben niemand zien langskomen, ook vanochtend is er niemand, het wordt dus een gratis overnachting, daar treuren we natuurlijk niet om.
Gisteren voelde  ik al dat er iets raars was met mijn achterwiel, vandaag is het erger geworden, alsof er een slag in mijn wiel zit. Bij visuele controle zie ik wat het probleem is, er zit een blaasje in mijn buitenband dat dreigt een scheur te worden. We hebben geen reserve buitenband mee, dus maar hopen dat ik tijdig bij een fietsenmaker geraak vooraleer de band het definitief begeeft. Zodra we in Telo aankomen zoeken we naar het Toerist Office en gaan we informeren naar de dichtstbijzijnde camping en een fietsenmaker. We hebben geluk er is een fietsenmaker waar ik mijn achterband laat vervangen, zo geflikt. Ook is er een camping vlak bij.
Het marktplein van Telo staat ook op de Unesco lijst.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het afgelegde traject - 2156 km